De juiste medewerkers vinden en binden? Een sterk werkgeversmerk bouwen!
Er moet de komende jaren ontzettend veel verduurzaamd, gebouwd en onderhouden worden. Een mooie uitdaging voor bedrijven in de bouw-, installatie- [...]
Er moet de komende jaren ontzettend veel verduurzaamd, gebouwd en onderhouden worden. Een mooie uitdaging voor bedrijven in de bouw-, installatie- [...]
Hoera, mijn nieuwste boek dat ik samen met Sascha Murk schreef is bijna terug van de drukker: Bouwen aan een sterk [...]
Hoe zorg je ervoor dat je de juiste medewerkers vindt én aan je bindt? Dat is het onderwerp van mijn nieuwe [...]
Wereldwijd heeft LinkedIn ruim 500 miljoen gebruikers. Met meer dan acht miljoen Nederlandse accounts is LinkedIn het grootste zakelijke netwerk in [...]
De hashtag, je kent het teken # vast wel. We gebruiken de hashtag steeds meer, maar wat kun je er nou [...]
Op dinsdag 31 maart sprak ik met Peter Lammertink, directeur van Heembouw. Althans, toen nog. Een paar uur later zou hij [...]
Na allerlei interne veranderingen merkte Ventilair – leverancier van ventilatieoplossingen – dat zij behoefte had aan een gedegen marketing- en communicatieplan. [...]
Enige tijd terug kregen Sascha Murk en ik telefoon van het bestuur van Sertum. Sertum is het instituut voor onderhoudskundigen vastgoed, [...]
Het mag inmiddels wel een traditie worden genoemd: hierbij deel ik graag de vierde editie van de inhaakkalender voor de bouw-, [...]
Deze zomer brachten Sascha Murk en ik de 2de druk uit van ons boek Online marketing in de bouw. De eerste [...]
Hoe zorg je ervoor dat je de juiste medewerkers vindt én aan je bindt? Dat is het onderwerp van het nieuwe [...]
Het kan best een worsteling zijn: een goede Over ons-pagina maken. Het is doorgaans een veel bezochte pagina op je website, [...]
Send this to friend