Heijmans en storytelling (uit het boek Online marketing in de bouw)
Deze zomer brachten Sascha Murk en ik de 2de druk uit van ons boek Online marketing in de bouw. De eerste [...]
Deze zomer brachten Sascha Murk en ik de 2de druk uit van ons boek Online marketing in de bouw. De eerste [...]
Hoe zorg je ervoor dat je de juiste medewerkers vindt én aan je bindt? Dat is het onderwerp van het nieuwe [...]
Het kan best een worsteling zijn: een goede Over ons-pagina maken. Het is doorgaans een veel bezochte pagina op je website, [...]
De tweede druk van het boek Online marketing in de bouw is uit. De eerste druk van 1.500 boeken was volledig [...]
Het was onlangs zelfs op het NOS Journaal: de bouw groeit minder hard dan verwacht, mede doordat het zo moeilijk is [...]
Wat staat er in 2019 allemaal op stapel en wat zijn leuke, grappige, interessante of mooie momenten om in je communicatie [...]
Het is wat. Moesten bedrijven in de branche een paar jaar geleden nog van veel mensen afscheid nemen omdat het aantal [...]
Bloggen wordt steeds populairder in de bouw-, installatie- en vastgoedbranche. Ik merk dat aan de artikelen die voorbijkomen in mijn timeline [...]
Wauw, hij is van de persen gerold, het boek ‘De kracht van een goede opdracht’. Het zesde boek waar ik samen [...]
Vorig jaar kreeg ik een bijzondere kans toen het pand naast ons woonhuis te koop kwam te staan. Een bijzonder pand, [...]
Hij is er weer; de inhaakkalender voor de bouw-, installatie- en vastgoedbranche! In deze tweede editie vind je wederom per maand [...]
Contentmarketing is hot, zoveel is zeker. Ook in de bouw-, installatie- en vastgoedbranche ontdekken steeds meer bedrijven de voordelen ervan. Ik [...]
Send this to friend