Hoe vertaal je jullie missie, visie en strategie door naar een praktisch plan voor de marketing en communicatie? Zodat jullie een consistent beeld naar buiten brengen en met je communicatie en contentmarketing bouwen aan een steeds sterker merk?
Ik werk al 15 jaar met bedrijven in de bouw-, installatie- en vastgoedbranche en schreef ook meerdere boeken over dit onderwerp. Ik help jullie een plan te maken met:
– Een heldere boodschap
– Een gedegen doelgroepomschrijving
– Doelstellingen
– Thema’s en issues
– Middelen en kanalen
Het plan is to-the-point, geeft sturing, zorgt voor overzicht en maakt alles wat jullie gaan doen beheersbaar en gestructureerd.
Training LinkedIn
Ook belangrijk: ambassadeurs creëren. Medewerkers vervullen een belangrijke rol bij het bouwen aan jullie merk. Hoe weten ze hoe ze dat het beste kunnen doen? Hiervoor verzorg ik al meer dan 12 jaar trainingen LinkedIn.
LinkedIn is een belangrijk medium in de branche. Alle profielen stroomlijnen volgens de nieuwe profilering en boodschap, en medewerkers ook de handvatten geven om in hun eigen communicatie invulling te geven aan die nieuwe boodschap, is een belangrijke stap richting meer herkenbaarheid.
Hier lees je meer over het bouwen van een sterk werkgeversmerk.