Relatiemagazines

Je hebt een relatiemagazine, maar je bent er niet tevreden over.  Of je hebt nog geen relatiemagazine, maar je wilt er wel een gaan uitgeven.

De juiste balans

De relaties van je organisatie (of in het geval van een personeelsblad: je medewerkers) zijn geïnteresseerd in het wel een wee van je organisatie. Enkel daarover berichten is echter onvoldoende voor een goed relatiemagazine dat met plezier gelezen wordt.

Het gaat erom de juiste balans te vinden tussen need to know en nice to know in het hele speelveld waarin je organisatie zich beweegt. En dat lukt nu misschien nog onvoldoende.

Need to know

Need to know betekent: wat is de visie van de organisatie en hoe verhoudt die zich tot de ontwikkelingen in de markt? Welke invloedrijke maatschappelijke ontwikkelingen zijn voor de organisatie en haar relaties van belang? Welke mening zijn je relaties toebedeeld en wat kunnen de organisatie en andere relaties daarmee?

Welke invloed hebben het verleden en het nu op je organisatie en haar omgeving? Wat moeten en wat kunnen jullie daarmee in de toekomst? Wat kun je van elkaar leren?

Nice to know

Maar nice to know is ook belangrijk. Een goed (en leuk!) relatiemagazine gaat ook over: wat gebeurt er zoal in je organisatie en de markt/de markt van je relaties? Welke evenementen, websites of boeken zijn de moeite waard te bespreken en waarop wil je reageren?

Ik help graag bij de samenstelling van je relatiemagazine (of personeelsblad) en het schrijven van artikelen hiervoor.

Meer weten of een afspraak maken?

Of bel direct: 06-18681164

Opdrachtgevers

BIK
Bouw Nederland
Brink Groep
Consolis
Cratos
Eurokit
FAAC
Genpower
Groenenboom
Heembouw
KLICKTET
Knaapen
Kraan
Kwakkenbos
Lomans
Maasbouw
Mark Geerts
MVGM
nibv
Priva
probin
Raab karcher
Scholtens
Staka
Transferro
Uneto VNI
Van der Horst
Wegenscanners
WTH

Send this to friend