Brochureteksten

Je wil in je nieuwe brochure het liefst alles vertellen, maar dat lukt niet. Elke keer als je opschrijft wat sowieso niet mag ontbreken, krijg je ellenlange zinnen en lappen tekst. En jij begrijpt ook wel dat dat niet bepaald uitnodigt om te gaan lezen. Daarbij, het leest niet lekker en je komt er niet achter hoe dat komt.

Ik help je graag verder. Als tekstschrijver doe ik de hele dag niet anders dan focussen, structureren en herformuleren. Ik maak van jullie brochureteksten graag die fijne, overzichtelijke en pakkende teksten die je zoekt.

Lekker leesbaar en doelgericht

Goede brochureteksten schrijven begint met de keuze wat je wel gaat vertellen en wat niet. Heel belangrijk daarbij is om te denken vanuit de doelgroep. Die is in eerste instantie namelijk niet geïnteresseerd in visies, missies en histories. Nee, de lezer wil zijn vragen beantwoordt zien. Wat beteken je nou voor je klant en wat maakt jou daarin uniek?

Eigen tone of voice

Vervolgens is de ‘taal’ die je als organisatie gebruikt en hoe je de dingen zegt en schrijft, bepalend voor het beeld dat klanten, leveranciers, journalisten en andere relaties van je organisatie hebben. Veel bedrijven denken dat ‘corporate’ taal aanspreekt, maar dergelijke taal leest niet lekker en creëert juist afstand.

Ik help je om je onderscheidend vermogen naar voren halen in taal en tekst. Om te laten zien wat je betekent en wil betekenen voor jullie klanten en opdrachtgevers. Wat je kan als bedrijf, wat je weet en waarom je doet wat je doet. Op jullie manier, met jullie eigen tone of voice en met jullie mensen.

Meer weten of een afspraak maken?

Of bel direct: 06-18681164

Opdrachtgevers

BIK
Bouw Nederland
Brink Groep
Consolis
Cratos
Eurokit
FAAC
Genpower
Groenenboom
Heembouw
KLICKTET
Knaapen
Kraan
Kwakkenbos
Lomans
Maasbouw
Mark Geerts
MVGM
nibv
Priva
probin
Raab karcher
Scholtens
Staka
Transferro
Uneto VNI
Van der Horst
Wegenscanners
WTH

Send this to friend