Marketing- en communicatieplan

Waarin laat je concurrenten, nu en in de toekomst, achter je? En hoe vertaal je die kracht door naar een plan voor de marketing en communicatie?

Praktisch en doelgericht

Aan de hand van een doelgroep-, markt-, concurrenten en bedrijfsanalyse help ik jullie om een kernboodschap en strategie te maken waar jullie weer mee vooruit kunnen.

We vertalen dat vervolgens door naar een praktisch marketing- en communicatieplan dat sturing geeft en ervoor zorgt dat er een consistent beeld naar buiten wordt gebracht. Dat wil zeggen:

  • Een heldere boodschap
  • Een gedegen doelgroepomschrijving (met behulp van klantprofielen en de klantreis)
  • Doelstellingen
  • Thema’s en issues
  • Middelen en kanalen
  • Wanneer, wie, wat en hoe voor de uitvoering
  • Hoe te meten wat de resultaten zijn

Online goed vindbaar zijn

Ten behoeve van betere online vindbaarheid kunnen we desgewenst een zoekwoordenanalyse uitvoeren. We zoeken dan uit op welke woorden de doelgroep zoekt en in hoeverre deze woorden mogelijkheden bieden om hoger te komen in de zoekresultaten van Google. Door de betreffende woorden consistent (maar zonder te overdrijven) te gebruiken in blogs, updates, tweets en andere online content, kunnen we jullie bedrijf en producten of diensten online beter vindbaar maken.

Meer weten of een afspraak maken?

Of bel direct: 06-18681164

Send this to friend