Herpositionering / herprofilering

De bouw-, installatie- en vastgoedbranche verandert in rap tempo. Zijn het niet de nieuwe bouwtechnieken, concepten of andere innovaties die invloed hebben op je bedrijf, dan is het wel dat marketing compleet is veranderd door de opkomst van internet en sociale media.

Nieuwe bedrijfs- en/of marketingstrategie

Mogelijk sta je met je bedrijf op een keerpunt. Zoeken jullie naar een strategie die voor de langere termijn weer toekomstbestendig is. Met een nieuw aanbod, nieuwe doelgroepen om te bedienen of een nieuw verdienmodel.

Of misschien is je bedrijfsmodel op zich nog toekomstbestendig, maar heb je nieuwe manieren van marketing nodig om je aanbod onder de aandacht te brengen van de doelgroepen.

In beide gevallen help ik jullie graag.

Helder onderscheidend vermogen

Zonder duidelijkheid over wat jullie beter, anders, slimmer, sneller, creatiever of leuker maakt dan andere bedrijven, hebben klanten geen heldere reden om voor jullie te (blijven) kiezen. Dus waarin laat je concurrenten, nu en in de toekomst, achter je?

Aan de hand van een doelgroep-, markt-, concurrenten en bedrijfsanalyse formuleren we na een gezamenlijke workshop een kernboodschap en strategie waar jullie weer mee vooruit kunnen.

Praktisch en doelgericht

We vatten het verhaal van jullie bedrijf, hetgeen waar jullie in uitblinken en passie voor hebben, vervolgens samen en vertalen dat naar een strategie en praktisch marketing- en communicatieplan. Het plan is to-the-point, zorgt voor overzicht, maakt alles wat jullie gaan doen beheersbaar en gestructureerd en zorgt ervoor dat er een consistent beeld naar buiten wordt gebracht. In de uitvoering kan ik vervolgens ook helpen om hier in jullie dagelijkse communicatie handen en voeten aan te geven.

Meer weten of een afspraak maken?

Of bel direct: 06-18681164

Send this to friend