Contentplan

Een blog, Twitteraccount of Facebookpagina is zo aangemaakt. No problem. Maar dan? Dan moet je actief worden. Maar hoe?

  • Wat ga je delen?
  • Hoe kom je aan input?
  • Wie houdt het bij?
  • Hoeveel tijd kost dat?
  • Wat levert het eigenlijk op?

Focus, overzicht en meetbare resultaten

Of je het nu een socialemediaplan noemt, contentstrategie of contentplan, het is goed om een gedegen basis te hebben voordat je begint. Al is het alleen maar om te voorkomen dat je ‘zomaar wat twittert’ en losse flodders plaatst op LinkedIn. Of op je website blijft hangen bij informatie over jezelf in de vorm van een visie, een missie en contactgegevens.

Een strategie, een plan, zorgt voor focus (op je doelen en je doelgroep), overzicht en meetbare resultaten. Ik help je graag bij het opstellen van jullie contentplan. We kijken dan samen naar:

  • Het onderwerp van je contentstrategie
  • Doelgroepen en doelen
  • De in te zetten media
  • Wie wat doet
  • Planning en budget

Ik begeleid je vervolgens ook graag bij de praktische uitvoering van het contentplan. Bijvoorbeeld door te helpen met de inrichting van jullie blog en socialemediakanalen. Door de medewerkers die actief worden training (LinkedIn of bloggen) te geven of door jullie praktisch te helpen met het schrijven van blogs.

Meer weten of een afspraak maken?

Of bel direct: 06-18681164

 

Opdrachtgevers

BIK
Bouw Nederland
Brink Groep
Consolis
Cratos
Eurokit
FAAC
Genpower
Groenenboom
Heembouw
KLICKTET
Knaapen
Kraan
Kwakkenbos
Lomans
Maasbouw
Mark Geerts
MVGM
nibv
Priva
probin
Raab karcher
Scholtens
Staka
Transferro
Uneto VNI
Van der Horst
Wegenscanners
WTH

Send this to friend