Inbound marketing in de bouw (gratis eBook)

Gratis eBook over inbound marketing in de bouwVerkopen, verkopen, verkopen. En verkopen. En verkopen. Of je nu een dienst levert of een product, ‘sales’ is van alle tijden.

Altijd is daarbij de gedachte geweest ‘Als ik maar vaak genoeg vertel hoe fantastisch mijn product is, dan overtuig ik mijn klant wel dat hij het product nodig heeft en kan ik de koop sluiten.’

Met de enorme groei van internet en de opkomst van social media is deze manier van verkopen definitief verleden tijd. Het gaat er niet meer om dat jij je klant vindt en hem of haar vertelt hoe geweldig jouw product of dienst is. Het gaat erom dat je klant jou vindt en uit zichzelf gaat doorvertellen hoe geweldig jouw product of dienst is.

Deze ‘nieuwe’ marketing wordt ook wel omschreven als inbound marketing. In dit gratis eBook geef ik antwoord op drie vragen:

  • Wat is inbound marketing?
  • Hoe werkt inbound marketing?
  • Wat kunnen we met inbound marketing in de bouw?

Bij dit gratis eBook ontvang je een abonnement op mijn nieuwsbrief. Daarin publiceer ik elke maand artikelen over (content)marketing en deel ik praktische tips voor je website, weblog en de inzet van social media.

Ik zie je aanvraag van mijn eBook graag tegemoet!

Natuurlijk geef ik je gegevens nooit door aan andere partijen en kun je je altijd eenvoudig afmelden.

Opdrachtgevers

BIK
Bouw Nederland
Brink Groep
Consolis
Cratos
De Opzichter
Emergo
Eurokit
FAAC
Genpower
Groenenboom
Heembouw
Hendriks Bouw & Ontwikkeling
KLICTET
Knaapen
Kraan
Kwakkenbos
Lomans
Maasbouw
Mark Geerts
Martens en Van Oord
MVGM
nibv
Priva
probin
Raab karcher
Scholtens
Staka
Transferro
Uneto VNI
Van der Horst
Van Wijnen
Wegenscanners
WTH

Send this to friend